eetdagboekje stephanie

HET EETDAGBOEKJE VAN STEPHANIE

Stephanie is 44 kilo kwijt, wat een prestatie! Vandaag delen wij een eetdagboekje van haar, zodat jij daar inspiratie uit kunt halen. Weet dat ieder persoon anders is en het plan volledig aanpast naar zijn/haar behoeftes, wensen en doelen. 

Hi allemaal, ik zal mezelf even voorstellen.

Ik ben Stephanie, 32 jaar oud en woon in Roosendaal (Brabant). Ik ben momenteel werkloos door een privé redenen waardoor mijn werkgever mij ontslagen heeft. Dit is gelukkig inmiddels opgelost en ben druk bezig met nieuw werk te vinden. Verder ben ik bezig met mijn huisje schoon te houden, sporten en mijn hobby’s.

Momenteel ben ik 44 kilo afgevallen waardoor ongeveer 20 kilo door het Gymjunkie Lifestyle Plan. In januari 2020 ging de knop om. Ik woog 115 kilo, had voorheen al zwaarder gewogen maar dit was de druppel. Ik ben maar 1.60 dus woog ongeveer het dubbele van wat ik zou mogen wegen. Dit kon niet langer en ik moest er wat aan doen.

eetdagboekje stephanie

Ik heb een abonnement afgenomen in een sportschool en ben daar beginnen te gaan sporten met 3 dagen in de week. Heel mijn leven omgegooid; totaal geen chips meer in huis gehaald want ik wilde die verleiding niet meer in huis hebben. Ik ben nu ongeveer een jaar bezig met het Gymjunkie Lifestyle Plan. Dit om meer afwisseling te hebben. Eigenlijk omdat ik soms mezelf nog kan laten gaan met een snoepje of koekje hier en daar, zonder dat het uit de hand loopt.

Mijn doel was 40 kilo eraf toen ik begon maar dit heb ik nu behaal. En het volgende doel wat tevens mijn streefdoel is; 65 kilo. Ook houd ik me er niet 6 dagen in de week aan, omdat ik nu probeer om op gevoel te eten en het een beetje los te kunnen laten. Hieronder mijn 2 dagen met eten wat ik vorige week op heb. Ik kan trouwens niet zo goed tegen zuivel, dus dit probeer ik altijd wel even te wisselen.

DAG 1

Ontbijt: havermout pap met eiwitpoeder, vitamines en 0% suiker appelsap
Lunch: 3 linzenwafels met kalkoenfilet en snoeptomaatjes
Tussendoortje: 30gr ketchup chips
Avondeten: frietjes uit de Airfryer met kipfilet

eetdagboekje stephanie

DAG 2

Ontbijt: 3 linzenwafels met kalkoen filet
Tussendoortje: bakje met snoeptomaatjes
Lunch: 4 koolhydraat arme boterhammen met schouderham en 2 eieren
Tussendoortje: Between zero reep
Avond eten: gekookte aardappels met erwten en wortelen en een kipdijfilet
Tussendoortje: kipspiesjes 6 stuks

eetdagboekje stephanie

Ik heb nu achteraf het idee, was ik hier maar 10 jaar geleden mee begonnen, dus stel het niet uit tot maandag maar begin vandaag nog! Voor meer info over mij en mijn journey kan je me altijd volgen op Instagram. Hier inspireer ik andere mensen en je kan mij altijd een pb sturen.

Veel liefs van Stephanie

Je kunt Stephanie volgen via Instagram.

Je kunt Gymjunkies volgen via Instagram of Facebook! 

Wil jij ook starten met het Gymjunkie Lifestyle Plan? Lees hier meer informatie en gebruik de code: gymjunkies10 voor korting!

Geen reactie's

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.