eetdagboekje sabrina

HET EETDAGBOEKJE VAN SABRINA

Vandaag delen we het eetdagboekje van topper Sabrina. Ze volgt het Lifestyle Plan en is in 3 maanden al meer dan 7 kilo kwijt. We zijn super trots op haar! Vandaag mag ze jullie inspireren met haar verhaal en eetmomenten.

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Sabrina 31 jaar, vrouw van Michael en een moeder van twee prachtige dochters van 8 en 3 jaar. Zolang ik mij kan bedenken ben ik altijd wel aan de stevige kant geweest vanaf mijn jeugd. Vanaf mijn jeugd heb ik bij verschillende diëtiste/ziekenhuizen gelopen om te kijken waar het vandaan komt.

Zelf ben ik de bekende jojoër. Ik heb van alles geprobeerd; shakes, ziekenhuis dieet, keto dieet. Ik viel wel af maar ik kwam ook altijd aan.

Tot ik eind vorig jaar (2021) Lotte tegenkwam op Instagram en ik zag dat zij zoveel was afgevallen met het Lifestyle Plan van Gymjunkies. Toen ging ik me inlezen en heb ik zonder twijfel het plan besteld! Januari begon, dus ik deed gelijk mee met de newyearnewmechallenge die Gymjunkies toen gaf.

Deze leefstijl heeft mij zo positief veranderd dat ik rust heb gevonden en een gezonde balans heb gekregen met voeding en sport. Sinds begin dit jaar loop ik hard, ga ik naar de sportschool en zet ik door. Gaat een training niet goed – so be it, I did it tho! Opgeven is geen optie en falen bestaat niet, het gaat echt om je mindset.

Op 1 januari ben ik begonnen en ben tot nu toe meer dan 7 kilo kwijt! Ik ben er nog niet maar ik heb alle vertrouwen dat dit mij wel gaat lukken!

Ik heb een eetdagboekje bijgehouden van twee dagen zodat jullie mee kunnen lezen hoe ik ben afgevallen door lekker, gezond en vooral simpel te eten.

Dag 1

  • Ontbijt: Magere yoghurt, suikervrije muesli, lijnzaad wat aardbeien en suikervrije stroop
  • Snack: Maiswafels paprika
  • Lunch: Rosbief salade met pesto
  • Diner: Shoarma met salade
  • Snack: Body&Fit reep

eetdagboekje sabrina

Dag 2

  • Ontbijt: Magere yoghurt, suikervrije muesli, suikervrije stroop & banaan
  • Snack: Drie rijstwafels met zelfgemaakte tonijn salade en ei.
  • Lunch: Carpaccio met en salade en een Cup a Soep
  • Diner: Zilvervliesrijst met sperziebonen en kip met een zuurtje
  • Snack: Half bakje Skyr

eetdagboekje sabrina

Wil jij ook starten met het Gymjunkie Lifestyle Plan? Lees er hier meer over en gebruik de code gymjunkies10 voor extra korting.

Als je het leuk vindt, kun je mij volgen op Instagram.

Liefs,

Sabrina

Geen reactie's

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.