eetdagboekje Patricia

HET EETDAGBOEKJE VAN PATRICIA

Regelmatig delen we eetdagboekjes op onze website van toppers die onze programma’s volgen. Patricia volgt onze schema’s op maat en deelt vandaag haar verhaal en eetmomenten met ons. Ze is inmiddels 20 kilo afgevallen met lekker en gezond eten.

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Patricia 42 jaar, vrouw van Roy en moeder van twee prachtige dochters. In mijn zwangerschappen heb ik verschillende klachten gekregen en ben ik veel aangekomen. Terwijl ik daarvoor dagelijks in de sportschool te vinden was. Door mijn klachten niet meer echt kunnen trainen en werd ik ook negatief, in heel veel dingen.

Vorig jaar (2021) ben ik al de nodige kilo’s afgevallen en leerde toen Gymjunkies kennen en deed ik mee aan de newyearnewmechallenge. Dit heeft mij zo positief veranderd dat ik nu bezig ben met mijn nieuwe levensstijl.  Ik volg het Lifestyle Programma van Gymjunkies, en vervang soms ook gerechten die ongeveer het hetzelfde aantal calorieën bevatten. En ben vandaag precies 20 kilo afgevallen, loop elke gemiddeld 10.000 stappen en de sportschool is weer in zicht. 

Ik heb een eetdagboek bijgehouden van twee dagen zodat jullie kunnen zien hoe ik ben afgevallen door lekker en gezond te eten.

Dag 1

  • Ontbijt: Overnight oats, havermout, amandelmelk, yoghurt en pindakaas. In een bakje in de koelkast tot de volgende ochtend. Blauwe bessen en frambozen laten ontdooien met een lepel honing erdoor. Serveren in een glas, en smullen maar! Met koffie!
  • Snack: Kiwi
  • Lunch: 2 meergranen boterhammen met humus, komkommer en feta 50% minder vet.
  • Diner: Volkoren pasta, sugarsnaps, erwtjes en kikkererwten, lepel frites lijn en pesto door elkaar en mengen met het eten.

In de avond neem ik meestal een proteïne snack, de chocolade mousse op de foto is mijn favoriet met een heerlijk glas gember/citroen thee.

eetdagboekje Patricia

Dag 2

  • Ontbijt: 2 bruine boterhammen, 2 eieren met tomaat en bieslook, oprollen en serveren. Met koffie.
  • Snack: komkommer met rookvlees eromheen gerold.
  • Lunch: salade met gerookte kipreepjes, mozzarella light, tomaat, pesto en rucola.
  • Snack: Galia meloen.
  • Diner: Zilvervliesrijst met zalmfilet, uien, bladspinazie met 40 gram magere yoghurt erdoor en op smaak maken met wat peper en zout.In de avond weer een lekkere kop thee met een proteïne toetje kan echt van alles zijn, verschillen niet heel veel in calorieën.

eetdagboekje Patricia

Als je het leuk vindt, kun je mij volgen op Instagram.

Liefs,

Patricia

Geen reactie's

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.